.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس پلیس فتا مازندران اعلام کرد :
اقدام بی‌شرمانه خواستگار ناکام پس از شنیدن جواب منفی
شمال نیوز: فردی که با گرفتن جواب منفی از دختر مورد علاقه اش با انتشار تصاویرخصوصی وی را به قتل تهدید کرده بود، توسط کارآگاهان جرائم رایانه ای پلیس فتا استان مازندران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ حسن محمدنژاد، رئیس پلیس فتا استان مازندران اظهار کرد: در پی مراجعه فردی به پلیس فتا استان مازندران مبنی بر اینکه مدتی است شخصی با انتشار تصاویر خصوصی دخترش و ارسال پیام در تلگرام وی را به قتل تهدید می کند، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.


وی افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضایی ماموران موفق شدند، عامل انتشار تصاویر خصوصی و تهدید به قتل و اخاذی از شاکی و فرزند وی را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند.

رئیس پلیس فتا مازندران تصریح کرد: متهم که پیش از این خواستگار دختر شاکی بوده پس از گرفتن جواب نه اقدام به انتشار تصاویر خصوصی فرد مورد علاقه خود در فضای مجازی و تهدید وی وخانواده وی کرده بود در اظهارات خود عنوان کرد با علم به این که فرد مورد علاقه اش در شبکه اجتماعی تلگرام فعالیت دارد با هویت مجهول با وی ارتباط برقرار کرده وبا هدف انتقام از وی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی اش در فضای مجازی و تهدید وی به قتل کرده است.

سرهنگ محمدنژاد ضمن هشدار به خانواده ها و کاربران فضای مجازی در جهت خودداری از انتشار تصاویر و فایل های خصوصی خود در فضای مجازی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی وموضوع در دست بررسی است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سوادکوهی ریکا 21 تير 1394
ببخشید اونوقت این خواستگار از کجا عکس خصوصی این خانوم رو بدست آورده ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.